Izazovi odabira osiguranja

frame detail frame detail frame detail frame detail Izazovi odabira osiguranja

Odabir i kupovina bilo koje vrste osiguranja može biti prilično izazovno. Definicije osiguravajućih pojmova, uvjeti, pokrića, premije - definitivno mogu uzrokovati zbunjenost i zadati glavobolju potencijalnim kupcima. Veliki broj kupaca osiguranja bilo koje vrste često kanal prodaje biraju linijom manjeg otpora – putem preporuke, kod dugogodišnjih agenata ili prijatelja, no samo određeni broj njih se potrudi proučiti što koja kuća ili agent nudi te koje benefite može ostvariti i gdje.

U jednom smo svi složni - zamislite svoj život bez osiguranja. Zamislite da izgubite sve što posjedujete zbog požara i nemate osiguranje koje će vam pomoći da vratite svoj život nazad ili ga uz pomoć osiguranja napravite boljim od prijašnjeg.

Moje osiguranje vam nudi nekoliko parametara koje biste trebali uzeti u obzir pri odabiru osiguravajuće kuće bilo da je radi o kupovini životnog osiguranja ili kupovini osiguranja od automobilske odgovornosti:

Koliko vremena provedemo surfajući kroz poluzabavan sadržaj na Internetu od kojeg nemamo neke koristi? Posjetom web stranicama osiguravajućih kuća i posrednika u osiguranju možete saznati koliko dugo su u tom poslu, u kojim državama prodaju svoje proizvode, njihovu misiju, viziju i vrijednosti, vodstvo tvrtke, ekološku i humanitarnu osviještenost, vrste proizvoda koje nude te financijska izvješća o poslovanju u prethodnoj godini.

Malo je vjerojatno da ćete pronaći tvrtku sa samo pozitivnim recenzijama. Ako informacije  koje tražite ne odgovore na sva vaša pitanja ili vam ostavljaju osjećaj da niste sasvim sigurni u odluku, istražite drugu kuću. Kao i kod drugih odluka o kupnji, trebali biste u konačnici biti zadovoljni svojom odlukom.

Financijska izvješća i stopa rasta udjela na tržištu bilo općenito ili na razini pojedinih osiguravajućih proizvoda ključan su faktor odabira jer ne želite čuti da vaše osiguravajuće društvo ne može isplatiti vaš zahtjev zbog loših financijskih rezultata.

Iako biste cijenu trebali uzeti u obzir pri kupnji osiguranja, ona ne bi trebala biti jedini faktor odabira. Sjetite se stare izreke: "Dobivate ono što plaćate." Mnogo je razloga zašto se cijene razlikuju među osiguravateljima. Niža cijena u većini slučajeva znači da imate manje pokrića.

 

Što čini dobru osiguravajuću tvrtku?

Dobra osiguravajuća kuća jest ona s raznolikim portfeljom proizvoda koja može zadovoljiti potrebe različitog profila kupaca, a da pri tom posjeduje velike iznose financijskih sredstava koja se drže u rezervi za plaćanje potraživanja od osiguranja, osobito ako dođe do katastrofe i velikog broja potraživanja.

S obzirom na dinamiku suvremenog života prosječnog kupca osiguranja, Moje osiguranje nudi potrebne informacije na jednom mjestu pritom konstantno osluškujući tržište i potrebe i želje svojih kupaca. To nije lako kako zvuči, ali zato okuplja zajednicu sretnih i bezbrižnih klijenata!

 

Za sva pitanja i savjete, slobodno nam se javite na 091 905 7148 ili info@mojeosiguranje.hr.

Ne kupuj auto, pa ti neće trebati auto osiguranje.

X
Fixed Image
whats app ikona

Želiš ponudu?
Piši Kristini

whats app ikona

Želiš ponudu?
Piši Kristini