Kao što nam je svima poznato, sve je u redu dok se ne dogodi šteta. Tada klijenti uglavnom ne znaju kome se obratiti i kako započeti sam postupak.
Naime, prilikom izrade polica osiguranja, zastupnici rijetko kada upute klijente što trebaju napraviti ukoliko se dogodi osigurani slučaj.
Kako bismo Vam u potpunosti olakšali taj proces i kako biste uštedjeli vrijeme i ubrzali proces prijave štete i eventualne isplate, obavijestite nas o šteti na broj mobitela 091 905 7148 ili mail info@mojeosiguranje.hr.
Možete nam se obratiti za pomoć i ako niste naš klijent, vrlo rado ćemo Vam olakšati čitavu proceduru.
O svim potrebnim informacijama i radnjama za rješavanje Vašeg odštetnog zahtjeva te zaključnoj odluci, pravovremeno ćemo Vas obavještavati.
Sam proces prijave i obrade odvija se na sljedeći način:
- prijava štete - telefonskim pozivom ili mailom
- povratna informacija - o zaprimljenom odštetnom zahtjevu od strane osiguravajuće kuće dobivate broj predmeta i djelatnika koji je zadužen za obradu. Nakon prijave štete bit ćete obaviješteni o broju pod kojim se Vaš predmet vodi te imenu djelatnika zaduženog za obradu Vašeg zahtjeva. U slučaju štete na pokretnom vozilu procjena će se obaviti na našem procjenilištu, a ako se radi o nepokretnom vozilu ili o šteti na imovini, naš će Vam se procjenitelj telefonski najaviti radi procjene. Kod tjelesnih povreda, ako ne možemo riješiti Vaš predmet na temelju dostavljene dokumentacije, bit ćete pozvani na liječnički pregled.
- obrada i procjena štete - obradi Vaših odštetnih zahtjeva pristupa se profesionalno i stručno te posebnu pažnju dajemo vašim zahtjevima
- odluka
- isplata - ukoliko je odštetni zahtjev osnovan. U slučaju osnovanog zahtjeva, naknada za prijavljenu štetu će biti isplaćena na bankovni račun (IBAN) koji ste naveli prilikom prijave.
Obratite nam se s povjerenjem kako bismo Vam pomogli u ostvarenju Vaših prava iz osiguranja.